onsdag 8. august 2012

Feriehelvette!!!

Er så vanvittig fornøyd med meg selv om dagen, føler jeg har kommet inn i en treningsrutine! JIPPI!
Kan ikke huske sist jeg hadde rutine på treninga. Må ha vært i '99 tror jeg, i min storhetstid som fotballspiller på Halsøy damelag!
Har til og med fått inn litt variasjon i treningsplanen. Det blir noen kortere men mer intense runder, noen lengre rolige runder, lett styrketrening, knipeøvelser HVER dag (å det fungerer faktisk) og noen økter med intervaller. Det er så utrolig deilig å kjenne at kroppen trenger trening!

Men så kom ferien....
Jeg var optimistisk med tanke på at jeg bare skulle ha en uke ferie i sommer, det jeg ikke hadde tenkt på var at de kollegaene jeg gjerne går tur sammen med (og som er en stor motivasjonsfaktor!!) skulle ha både 3 og 4 uker ferie!!! ( I tillegg har vi hatt litt andre arbeidsoppgaver i sommer med andre arbeidstider som har gjort det vanskelig å samordne treningsturene.)
Følte moralen var sterkt svekket allerede første ferieuka på jobben...men jeg kom meg ut ett par ganger selv om intensiteten på turene var laber. Så kom min egen ferie uke, som egentlig blir 10 dager. ( fredag- søndag uka etter) Der klarte jeg pussig nok ikke klemme inn en eneste treningsøkt! Kjente at kroppen var missfornøyd med det, men den missnøyen gikk skuffende fort over og jeg rykket tilbake til start, igjen!!!!

Har kanskje i snitt fått inn en god treningsøkt i uka siden vi startet feriepuljene på jobben ( uke 24!!!) og kjenner meg særs lite fornøyd med det. Så nå gleder jeg meg til OL er ferdig og at alle er tilbake på jobb igjen med normale arbeidtider så pass at noen kan begynne å trene meg igjen!! For DET klarer jeg tydeligvis IKKE selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar