tirsdag 26. august 2014

Pauseknappen er slått av!

Nå har jeg lest igjennom mine tidligere innlegg her på bloggen og det siste jeg skrev var faktisk i januar 2013! Det er jo i og for seg skammelig, for det er jo ikke akkurat slik at jeg ikke har gjort noe som er verdt å skrive om på 1 år og snart 8 mnd!

Men uten å komme med en hel masse unnskyldninger så kan jeg vel bare si at jeg (og min kone!) nå har en datter på 1 år og 10 mnd samt en sønn på 10 mnd ❤️💙 og at den treningsøkta jeg husker best i denne perioden startet kl 02.00 den 26 okt 2013 og sluttet kl 06.00 den 27 okt ( samme år heldigvis!)

Men, nå er det atter en gang på tide å gjøre ett nytt forsøk. Minstemann har begynt i barnehagen og jeg er foreløpig fri som fuglen på dagtid!

Så, for en uke siden skjedde det noe revolusjonerende i heimen....Grete Roede flyttet inn!! Ja, ikke bokstavelig talt selvfølgelig, men min kone har meldt seg på nettkurs. Jeg har jo ikke fått ett eget opplegg, men det viser seg nå, etter en uke at det å BARE spise sunt har en effekt!
Jeg støtter selvfølgelig min kone 100% og vil at hun skal lykkes med sine mål og da er det jo naturlig at jeg ikke kommer drassende hjem med potetgull og sjokolade.

I tillegg har jeg altså fått med meg at treningssenteret Spenst atter en gang har begynt å trekke penger fra kontoen min. ( jeg klarte nemlig å melde meg inn i feb 2013 for så å sette medlemsskapet på pause ett år da jeg ble gravid!)
Dette ble da ett nytt spark bak for min del, så etter å ha vært ute å handlet ett par nye joggesko, kun til innetrening selvfølgelig, var jeg klar for å innta det skumle treningssenteret!

Bestemte meg for å gå på timer denne gangen, det har jeg nemlig hatt angst for helt siden aerobicen hadde sitt inntog. Har prøvd ett par forskjellige til nå og har sett meg ut ett par til i nær fremtid, så da vet dere hva mitt neste innlegg kommer til å handle om!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar