tirsdag 24. juli 2012

Min første blogg!

Ja da ser det ut til at jeg er i gang, phu var ikke bare enkelt å opprette en profil. Må si jeg er fornøyd med å tilhøre den generasjonen som "muligens ikke kan alt om data men tar sjansen på å trykke uansett". Kommer nok til å bli litt mer klabb og babb til jeg kommer inn i ting, men intensjonen er å fortelle litt om hvordan jeg prøver å komme i bedre form og muligens hvorfor! Det betyr ikke at jeg har en masse gode tips til hvordan DU kan komme i form, men du kommer til å få noen gode historier om min opplevelsen av å komme over den berømte dørstokkmila :-) Så med andre ord kommer du snart til å kunne lese om mine erfaringer, opplevelser, forventninger, oppdagelser og skuffelser. Det kommer til å være oppturer, nedturer og forhåpentligvis noen toppturer :-), koseturer, rusleturer, joggeturer og handleturer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar