torsdag 26. juli 2012

Viktige beslutninger!

Ja, jeg fortsatte å gå turer jeg. Hadde tross alt noen som bokstaveligtalt dro meg med ut, noe som gjør at den dørstokkmila blir en del kortere...Så da var beslutning nr 1 tatt, dette var absolutt en måte å komme i form på! (Hadde tross alt merket bedring selv etter to runder på 6 km og en på 10 km!)

Men beslutning nr 2 ble noe mer spesiell, for etter å ha analysert problemene som oppstod underveis grundig hadde jeg bare ett valg...Jeg måtte ha nytt treningsutstyr!!! En litt mandig beslutning der alstå!
Jeg ble på en måte litt forundret selv over konklusjonen, for som mange av dere vet så har jeg klesskapet fult av treningstøy allerede. Men det viser seg nå i ettertid at det er mer kosetøy en treningstøy! Å da mine venner, er det ikke rart at dørstokkmila blir lang...jeg har altså tidligere tatt på meg treningstøy i den formening at jeg skulle ut på tur, men når jeg har kommet i klærne så har jeg i stede fått en følelse av at jeg burde sette meg godt til rette i sofakroken med en god film og en pose potetgull!!

Da var det bare å begi seg ut på handletur, eller harrytur om du vil ;-) Sportsshoppen neste stopp!!
Nye joggesko var jo ett "must", hadde tross alt hatt mine siden høsten 2010. Har jo lest i avisen opptil flere ganger at joggesko er en forbruksvare. Så da ble det ett par nike sko, check!
Sokker gikk også greit, måtte matche skoene selvfølgelig...
Så kom det virkelig store problemet, skulle jeg gå til annskaffelse av en løpetights???? Det ville nok hjelpe på lår mot lår problemet, men...
Jeg liker som oftes å gå litt vide bukser, men selv jeg skjønte at det ikke ville fungere med sleng i tightsen! Etter ett par runder i prøverommet hvor jeg hadde studert meg selv nøye både forran og bak var jeg fortsatt skeptisk, men endte opp med en nike dri-fit capri tights som i værste fall ikke tok for mye plass i klesskapet!
Dro relativt fornøyd hjem og etter å ha testet løpetightsen i kombinasjon med diverse annet tøy i løpet av helga følte jeg meg klar til ny uke med nye turer på timeplanen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar